Sarah Mclachlan-Song for a winter’s night

ianuarie 23, 2007 at 2:44 pm (Coloana sonora)

Legătură permanentă Lasă un comentariu

Stare de lesin…sentimental

ianuarie 23, 2007 at 2:38 pm (Amintiri din...viitor)

E iarna, chiar daca n-o simtim, chiar daca nu pare…

N-avem zapada, dar ne jucam cu fulgii, nu vedem cum focul se stinge incetisor, dar ii simtim caldura, nici paharul nu exista, dar inca simtim parfumul vinului…n-avem nimic, ne traim clipele intr-o lume imaginara… E o prostie sau e iluzia fericirii, a linistii, a confortului? E prostie, e iluzie, e necesara… Mie mi-este.

Plec la Praga. Maine. O sa va povestesc in gand tot ce vad. Si o sa-mi imaginez ca ma ascultati.

 Am un gol in stomac si nu stiu de la ce vine. Va garantez ca nu mi-e foame. Nu conteaza de ce-l simt, cat o sa-l simt, important e ca…intr-un fel, imi place.

Of…

Imi iau golul din stomac si plec la Praga. Vii cu mine? Oriunde? De nebuni, prin lume…Hai, vii cu mine?

Legătură permanentă 2 comentarii